maandag 27 september 2010

Burendag.

Dit verslagje (met foto) komt van Gemma. Iedere keer is het weer een echte opsteker als dit soort initatieven naar ons toe worden gestuurd.

Gisteren was het nationale burendag. Het viel samen met onze jaarlijkse straatbbq. Om een extra tintje aan deze dag te geven hadden ze een hobby markt georganiseerd voor mensen met een hobby in de straat. Nou daar werd goed gehoor aan gegeven. Er was van alles, bonsai boompjes, kearmiek, tekenen, quilten, beren maken, kaarten maken, modelbouw schepen en auto's, sieraden maken en ik stond er met mijn schilderijen.
Een enorm succes. Ik had gevraagd of ik ook iets mocht laten zien voor het goede doel en dat was geen probleem. Een dromenquilt van Dory met een mandje zakdoekhoesjes en folders van Jopie's. Ook dat kreeg veel aandacht en vragen. Ik heb dus veel verteld. Ik heb een aantal hoesjes verkocht en als men iemand kende zouden ze contact met mij opnemen. Goed he. Het is natuurlijk geen gigantisch bedrag, maar alle beetjes helpen toch!!!
Gemma
 
En Gemma..... Wat een schitterende schilderijen maak je !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten