donderdag 6 januari 2011

Dit doet zo goed om te horen....

Onderstaand berichtje komt van Anneke:

Tijdens mijn werk op het operatiecomplex van een ziekenhuis, liep ik over de gang. Een bed wat voor één van de kamers was neergezet trok mijn aandacht. Op het bed lag namelijk een quilt. Een erg hollands quilt. Als quiltster word je natuurlijk aangetrokken daar door. Bij het nader bekijken van het quilt vond ik het etiket dat dit een echte Jopie was. Aan mijn collega's die ook kwamen kijken heb ik uitgelegd dat het ging om een geschenk van deze organisatie voor zieke kinderen. Ik heb gezien hoe na de operatie de quilt weer knus om zijn eigenaar werd heen gelegd. Met eigen ogen zag ik nu hoe veel vreugde en troost wordt gegeven door allen die meewerken aan het tot stand komen van alle quilts die dan weer via Jopie een bestemming krijgen.

Ga vooral door met dit geweldige project.
Met vriendelijke groet,
Anneke

1 opmerking:

  1. Wat een fijn verhaal, dan weten we waarvoor we het doen, om deze kinderen gelukkig te maken.
    Nu van mijn kant zullen er nog vele volgen vanuit Zweden
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen