woensdag 28 april 2010

Dromenquiltdag Zutphen was weer een succes.

Op zaterdag 17 april was de derde dromenquiltdag. Dit keer georganiseerd door Bettina. Ze had weer een geweldige (gratis) lokatie weten te vinden..... De opzet is meerdere dromenquiltdagen te organiseren die wat kleiner van opzet zijn. Verspreid door het land. En deze opzet blijkt een succes te zijn. Overzichtelijk en meer contact met elkaar.

Tijdens deze dromenquiltdag zijn er 38!!!! dromenquilts ingeleverd. Geweldig wat een oogst. De een nog mooier dan de ander.

Namens het bestuur was Ingrid aanwezig en hieronder haar verslag:

Het was een lange dag, maar heel waardevol. Ik ben er nog helemaal duizelig van. Gisteravond heel moe m'n bed ingerold.

Ik ben net bezig geweest met de foto's van de quilts. Die staan op m'n computer. Er zijn prachtige quilts gemaakt. Er zijn ook nog prachtige quilts in de maak. Om de goede naam bij de goede quilt te krijgen moeten we dinsdag nog wel even naar de namen op de quilts kijken. Ik weet nu al dat ik het niet allemaal onthouden heb.

Er zijn veel stoffen en fiberfill verdeeld onder de quiltsters, dus die kunnen weer lekker aan de slag. Ik hoopte dat ik met minder spullen zou terugrijden naar het Noorden, maar helaas. De auto was vol en toen moesten er nog 2 dozen stoffen én alle dromenquilts nog in. Wat was ik blij dat Tinie (samen met Wietske) aanbood om achter me aan te rijden naar Heleen. Daar hebben we alle spulletjes, stoffen en quilts afgeleverd. Na de financiële zaken en alle afspraken die gemaakt zijn, doorgenomen te hebben, hebben Heleen, Dieta en ik alle spulletjes naar zolder gebracht. Die gaan we dinsdag uitzoeken.

Tinie: ontzettend bedankt!!!! Hoe het anders gemoeten had, daar heb ik geen idee van.
Wat zo leuk was, er kwamen heel wat mensen binnenlopen die gelezen hadden in de krant dat Jopie's Dromenquilts aanwezig zou zijn. Dat was een welkome aanvulling.

Het was heel leuk om ook iedereen gesproken te hebben, minder aantal mensen dan gebruikelijk, maar juist daardoor heel hecht.

Bettina, Tinie, Anne, Wietske, LiaV, LiaF, IngridR, Dieta, Els, Dory, Myriam, Anita, Cora, Marijke, Carla, Hanneke, Gemma en Henk: bedankt

Meer sfeerfoto's zijn hier te zien. De dromenquilts zijn te zien in dit fotoalbum.

1 opmerking:

  1. Johanna Zweden3 mei 2010 om 17:05

    Heerlijk dat ze zo binnen stromen, nu maar gauw kinderen ervoor vinden, zodat die lekker weg kunnen dromen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen